Narty Nordica SPITFIRE DC 74 PRO FDT 2025 + Wiązania
Data dostarczenia:
1-3 dni
-
*
-
-
*
-
Od pierwszego do ostatniego krzesełka, Nordica Spitfire DC 74 Pro po prostu uwielbia skręcać. Niewiarygodnie zabawna i wszechstronna dzięki konstrukcji o wielu promieniach, jest dostosowana do potrzeb narciarzy na stoku, którzy wymagają wyjątkowych osiągów. Aby zapewnić ogromną moc i kontrolę, zastosowano podwójny rdzeń Energy TI firmy Nordica, który umieszcza arkusz tytanalu i warstwę elastomeru między dwoma drewnianymi rdzeniami. Zapewnia to również żywą jazdę, która jest niezwykle płynna i wybaczająca błędy. Aby jeszcze bardziej zwiększyć pewność siebie i pomóc uwolnić potencjał, talia 74 mm zwiększa wszechstronność, dzięki czemu jest to idealny codzienny kierowca dla tych, którzy nie powstrzymują się przed niczym. Skręt za skrętem, Nordica Spitfire DC 74 Pro zapewnia perfekcję na stoku.
Od pierwszego do ostatniego krzesełka, Nordica Spitfire DC 74 Pro po prostu uwielbia skręcać. Niewiarygodnie zabawna i wszechstronna dzięki konstrukcji o wielu promieniach, jest dostosowana do potrzeb narciarzy na stoku, którzy wymagają wyjątkowych osiągów. Aby zapewnić ogromną moc i kontrolę, zastosowano podwójny rdzeń Energy TI firmy Nordica, który umieszcza arkusz tytanalu i warstwę elastomeru między dwoma drewnianymi rdzeniami. Zapewnia to również żywą jazdę, która jest niezwykle płynna i wybaczająca błędy. Aby jeszcze bardziej zwiększyć pewność siebie i pomóc uwolnić potencjał, talia 74 mm zwiększa wszechstronność, dzięki czemu jest to idealny codzienny kierowca dla tych, którzy nie powstrzymują się przed niczym. Skręt za skrętem, Nordica Spitfire DC 74 Pro zapewnia perfekcję na stoku.
LINIA SPITFIRE
Cała linia nart Spitfire została zaprojektowana dla narciarzy wymagających wysokiej wydajności i precyzji na stoku. Zbudowane w oparciu o trzyletnie badania i testy na śniegu, narty są bardziej płynne w łuku, gładsze i szybsze dzięki szeregowi nowych technologii. Obejmuje to nową płytę Recoil Power Plate, która pozwala nartom na naturalne wygięcie, zapewniając tym samym żywszą jazdę. Wszystkie narty z tej linii są wzorowane na naszych nartach wyścigowych z Pucharu Świata, ale każdy Dobermann Spitfire jest specjalnie zaprojektowany, aby sprostać wymaganiom różnych umiejętności i potrzeb. Niezależnie od tego, czy jesteś zawodnikiem masters, instruktorem PSIA, czy po prostu narciarzem, który uwielbia rzeźbić frontside, narty z rodziny Spitfire to najlepszy wybór.
Długości:
160,165,170,175,180
Taliowanie (mm):
121,5-74-101,5 (dla 160cm)
122-74-102 (dla 165cm)
124-74-104 (dla 170-175cm)
125-74-105 (dla 180cm)
Promień skrętu (m):
14.5 (dla 160cm)
15.3 (dla 165cm)
15.5 (dla 170cm)
16.5 (dla 175cm)
17.1 (dla 180cm)
MULTI RADIUS SIDECUT - Koncepcja multi-radius wykorzystała kształt naszych nart SL do opracowania dziobów i piętek oraz korpusu GS. Te specjalne cechy zapewniają lepszą reaktywność od krawędzi do krawędzi, łatwe skręty, ale także większą stabilność i przyjemność z ruchów. Dzięki takiemu rozwiązaniu narty są skrętne i niezwykle stabilne nawet przy bardzo dużych prędkościach.
Płyta:
FDT Race Plate Pro N - FDT Race Plate Pro N firmy Nordica zapewnia wyjątkową wydajność i jest wyposażony w szybką szynę demonstracyjną do szybkiej i łatwej regulacji bez użycia narzędzi, a cynkowa płyta i mostek zwiększają przenoszenie energii, zapewniając wyjątkową moc i kontrolę.
Wiązania:
Marker XCELL 12 FDT
Konstrukcja:
ENERGY TI DOUBLE CORE - Aby zapewnić niezrównaną precyzję i reakcję, podwójny rdzeń Nordica Energy TI umieszcza warstwę elastomeru Pulse między dwoma drewnianymi rdzeniami, z których każdy jest następnie otoczony warstwą tytanu. Drewniane rdzenie i warstwa elastomeru tłumią drgania, aby zmniejszyć drgania i pochłaniać teren, a warstwy tytanalu maksymalizują przenoszenie energii, zapewniając wyjątkową moc, precyzję i kontrolę.
Rdzeń / Materiały:
PERFORMANCE WOOD + METAL + PULSE CORE + SIDEWALL
Profil:
Full Camber - Dynamic Race Shoovel - Dynamic Race Shovel to geometryczna struktura opracowana specjalnie przez Nordica, aby zwiększyć zwrotność końcówki. Lekki rocker na łopacie ułatwia pierwszą część skrętu, poprawiając kontrolę i zmniejszając wysiłek.